tisdag 1 december 2009

1 December = Vinter *hurra*



Jag kan väl inte direkt påstå att jag blev sur i morse när jag vaknade och märkte att det låg massor med snö överallt. Det har ju bara regnat i flera veckor nu så jag blev alldeles varm i själen när jag plumsade ut mot den övertäckta lilla Bossmo (förkortning av Bossmobilen- vi döper alla våra bilar). Det tog 25 minuter att få fram honom, tid som jag inte hade budgeterat för, men jag kunde inte annat än att mysa, trots att jag blev lite sen... Älsklingen var hemma sjuk idag, men på vägen till brevlådan passade han på att fota lite vintriga bilder *puss på dig hjärtat*

3 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Det var ett tag sedan jag besökte dig, alla mina favoritbloggar försvann förut och din hittade jag inte igen. Men nu i min utlottning så fann jag din blogg igen. Kika in hos mig så vet du varför. Kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Ser helt underbart vackert ut! Är lite avundsjuk över snön. ;) Vi har iallafall frost i gräset! :) Hoppas att K kryar på sig! Hälsa honom gärna från mig! *kram*

    SvaraRadera
  3. Oj så fint ert hus är i vinterskrud Emma!
    Ni ser ut att bo riktigt lantligt och fint!
    Såg i ditt förra inlägg att du letar radband. Jag har köpt till en av mina madonnor på nätbutiken Ofelias Hus. Jättefina!
    Hoppas allt är bra med dej! Är fortfarande lite chockad att jag inte såg att det var dej jag tittade in hos;)
    Kram Cilla

    SvaraRadera