måndag 30 november 2009

Linneskåpet får ett draperi


Ibland är det otroligt vad lite tyg kan göra. Jag är ingen hejare vid symaskinen, långt ifrån, men förra söndagen lyckades jag iallafall sy ett draperi att sätta i linneskåpet som vi har som diverseförvaring i vardagsrummet. Lakanet hittade jag på returmarkanden för 20:- och har ett vackert B broderat. K´s efternamn börjar på B och jag hoppas att jag också kan få dela det med honom en vacker dag *pik*
I skåpet skymtas några av de bättre böckerna jag läst på sistone. The Twilight saga av Stephenie Meyer har kanske som regel är lite yngre publik, så jag beställde dem på engelska för att få lite mer utmaning. Sträckläste dom i somras, varenda sekund som jag fick vila från byggnationerna så satt jag med näsan i en av böckerna. Vet att jag kommer läsa dem igen vid tillfälle, men närmast på agendan ligger att se tvåan, New Moon, som går på bio just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar