torsdag 17 september 2009

Vad som låg i brevlådan en dag


Ett paket innehållandes den här boken som jag vunnit i en tävling i den underbara tidningen Lantliv *hurra* Fylld med massor av idéer och inspiration. Jag älskar det gröna växthuset på bilden, men jag har ju redan ett växthus och sen är ju odling faktiskt inte min grej så det får vara *skratt* Mysig att bläddra i är den iallafall och jag som aldrig brukar vinna något...




Samt vår vackra husskylt som vi beställt från Lmj:son på nätet för 550:-. Detta är en lånad bild från deras hemsida, bara för att visa hur den ser ut. Den är sååå fin och vi skyndade oss ut för att sätta upp den! Vi hade pratat om att skaffa en sådan här skylt redan när vi bodde i lägenhet och drömde om hus, så det kändes så rätt när den äntligen kom. Den finns att beställa i två olika storlekar och vi tog den mindre, vilket passade jättebra till vårt hus.


2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin skylt! Å va fina era dubbeldörrar är - jag vill också ha dubbeldörrar...Ha en skön helg!
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilken turgumma du är som vann boken!
    O en sån skylt har jag faktiskt också funderat på, dom är jättefina!
    Vad ni jobbar o sliter men det kommer bli ett sagolikt hus, det ser man ju!
    Kram Cilla

    SvaraRadera