fredag 4 mars 2011

På min önskelista...


...finns dessa fina vår- och sommarskor från Polo Sport. Alltid bra att ha ett par neutrala platta skor som passar till det mesta. Har varit lite sugen på ett par converse, men jag tror att de här är lite mer jag och lite mindre poppigt *ler*

Sen finns det en blingig klocka från OXXO som jag länge spanat in. Den är klassisk men kristallerna gör den lite roligare. Det känns som att man som vuxen bör ha ett alternativ till mobiltelefonens klocka, men jag vet inte om det bara är fördomar :P Den finns bland annat på CL i Umeå.


Och slutligen en somrig parfym från Escada med mango och kokos. Sen är det bara en lång fladddrande klänning (som den i mitt förra inlägg) och en färgglad paraplydrink i handen som fattas :) Ända sen jag var liten har jag gillat doften av kokos, och på sommaren är det ju faktiskt okej att lukta som en 80-tals-solstolle *hihi* Den här doftar ju även mango och frukt är ju alltid bra!

1 kommentar:

  1. Hej! Snygga skor och klocka, jag skulle nog dock inte klara av en parfym som luktar kokos, inte maken heller som är ganska känslig för starka dofter. Snygg färg här inne på bloggen!

    SvaraRadera