söndag 2 oktober 2011

Höst på Bygdegården


Igår beslutade jag mig för att blunda för byggställningar och bråte och få det lite höstfint på gården. Jag hade tidigare under dagen varit och loppat och kom hem med hela skuffen fylld med fina saker, bland annat ett "Madickenbord", en fantastiskt tavla, samt ett par gamla skidor m stavar som jag fick ta helt gratis, då den trevlige mannen inte hade mage att ta betalt för dem. Han sa "-jag får väl på skallen sen för att jag ger bort saker, men ta dem du" *lycka*

1 kommentar:

  1. Det är så trevligt att läsa din blogg! Du är duktig på att skriva och ni är ju helt otroliga då det kommer till era husprojekt=) Ert hus är ju en riktig pärla och det är ju helt klart er förtjänst!

    Apropå räcket, så är nog det nedersta min favorit!

    /Frida H

    SvaraRadera