torsdag 19 maj 2011

Nya blomlådor till lagården


K visade mig lite snabbt hur jag kan bygga blomlådor till lagården. Det är i första hand tre fönster som skall få sig en låda och jag tänkte att det kan vara ett bra projekt för mig. Tjopp tjopp så hade han på 4 minuter sågat och monterat ihop en blomlåda, som jag fick måla innan den skruvades fast på plats.

Det jag tänkte sen var; för mig kommer det att ta 30 minuter per låda, garanterat! Så jag försökte gulla lite och säga att i och med att det går så enkelt för honom och att han är så snabb, så skulle han i ett nafs kunna göra de andra två lådorna också... men tji fick jag! Han bara skrattade och sa att jag var söt och sen blev jag lämnad allena medan han fortsatte med "rikiga" snickeriarbeten.

Need I say att vi fortfarande bara har en blomlåda... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar