fredag 22 oktober 2010

"Dina kläder kommer att bli glada av att få bo här"


Denna kommentar fick jag av min nya vän och kollega E när hon var och hälsade på och fick se min walk in closet. Den är så klockren, vem vill inte ha glada kläder liksom!? (mina kläder är inte glada där de bor nu, alldeles inknölade i en trång garderob med för få hyllor). Jag sa till K häromkvällen när vi bara satt därinne i klädkammaren och myste att det här nog är mitt favoritrum i hela huset. Jag fullkomligt älskar min garderob!!! Den är ju inte 100 % färdig ännu, K ska bygga en liten byrå och en mini-divan med förvaring åt mig och sen ska rasket målas vitt. Jag söker nu med ljus och lykta mer av det gråa fusk-fårskinn som vi har på bänken i hallen nere. Jag köpte det på en tygaffär i Umeå, men nu hade de bara yvig teddy i vitt, lila, leopard osv. The search continues... Jag har hur som helst lovat lite bilder så här kommer de :)

1 kommentar:

  1. Ludde är mysig http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60114112

    Jättefin walk in closet, tror alla som ser den blir avundsjuka. Vem vill inte ha glada kläder :)

    /Betty

    SvaraRadera